UWAGA! Dołącz do nowej grupy Police - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Informacje dla mieszkańców Polic dotyczące akcji „Zima”


Mieszkańcy Polic mogą zgłaszać uwagi dotyczące odśnieżania w ramach akcji „Zima”. Trans-Net, odpowiedzialny za te działania, zapewnia całodobowe wsparcie przez swoich pracowników. Podano również numery telefonów, pod którymi można zgłaszać wszelkie uwagi oraz zapytania. Przydzielone numery są zróżnicowane w zależności od dnia miesiąca, co ułatwia kontakt z odpowiednimi służbami.

Przez cały miesiąc mieszkańcy mają możliwość zgłaszania swoich spostrzeżeń do firmy Trans-Net, która pełni trzy dyżury telefoniczne. W dniach od 1 do 10, osoby chętne do skontaktowania się mogą dzwonić na numer 91 312 11 20 wewnętrzny 39 lub na telefon komórkowy 696 276 827. Taki podział ma na celu zapewnienie szybszej reakcji na zgłaszane przypadki i problemu związane z odśnieżaniem.

W okresie od 11 do 20 każdego miesiąca, mieszkańcy powinni korzystać z numeru 91 312 11 20 wewnętrzny 49 oraz telefonu komórkowego 600 289 892. Natomiast w ostatniej części miesiąca, od 21 do końca, zaleca się kontaktować pod numer 91 312 11 20 wewnętrzny 39 lub na numer komórkowy 733 410 850. Informacje dotyczące akcji „Zima” można znaleźć także na dedykowanej stronie internetowej Trans-Netu, gdzie dostępne są dodatkowe szczegóły.

Źródło: Urząd Miasta Police


Oceń: Informacje dla mieszkańców Polic dotyczące akcji „Zima”

Średnia ocena:4.72 Liczba ocen:16


Zobacz Także